VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY
IDEM Slovakia s. r. o.
1. Všeobecné ustanovenia
Tieto všeobecné obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti zmluvných strán vyplývajúce zo zmluvy uzatvorenej medzi spoločnosťou IDEM Slovakia s. r. o., so sídlom Bernolákova 1552/36, 902 01 Pezinok, IČO: 52575934, zapísanou v Obchodnom registri Mestským súdom Bratislava III, oddiel Sro, vložka č. 140661/B, ako poskytovateľom služieb a predávajúcim, a objednávateľom alebo kupujúcim, ktorej predmetom je poskytovanie elektronických marketingových služieb alebo predaj tovaru prostredníctvom internetovej stránky www.idemslovakia.sk.
Kontaktné údaje poskytovateľa sú e mail kontakt@idemslovakia.sk a telefónne číslo 0911 447 667.
Tieto VOP sú neoddeliteľnou súčasťou každej zmluvy uzatvorenej prostredníctvom internetovej stránky poskytovateľa. Odoslaním objednávky objednávateľ potvrdzuje, že sa s týmito VOP oboznámil a súhlasí s nimi v celom rozsahu.
2. Vymedzenie pojmov a rozlíšenie B2C a B2B
Objednávateľom je spotrebiteľ alebo podnikateľ. Spotrebiteľom je fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení zmluvy nekoná v rámci svojej podnikateľskej činnosti. Podnikateľom je osoba zapísaná v obchodnom registri, osoba podnikajúca na základe živnostenského oprávnenia, osoba podnikajúca podľa osobitných predpisov alebo osoba vykonávajúca poľnohospodársku výrobu zapísaná do evidencie.
Právne vzťahy so spotrebiteľmi sa riadia Občianskym zákonníkom a zákonom o ochrane spotrebiteľa. Právne vzťahy s podnikateľmi sa riadia Obchodným zákonníkom. V prípade rozporu medzi týmito VOP a individuálnou zmluvou má prednosť individuálna zmluva.
3. Predmet zmluvy
Predmetom zmluvy je poskytovanie elektronických marketingových služieb najmä v oblasti online marketingu správy a optimalizácie reklamných kampaní digitálnej reklamy a konzultačných služieb realizovaných prostredníctvom platforiem Google Ads Facebook Instagram LinkedIn a iných online reklamných a sociálnych sietí.
Poskytovateľ je zároveň oprávnený v budúcnosti ponúkať a predávať fyzické produkty prostredníctvom svojej internetovej stránky.
4. Uzatvorenie zmluvy
Návrhom na uzatvorenie zmluvy je objednávka odoslaná objednávateľom prostredníctvom internetovej stránky poskytovateľa. Zmluva je uzatvorená momentom potvrdenia objednávky zo strany poskytovateľa elektronickou poštou alebo začatím poskytovania služby.
V prípade podnikateľov je zmluva uzatvorená doručením záväzného súhlasu poskytovateľa s objednávkou.
5. Práva a povinnosti poskytovateľa
Poskytovateľ je povinný poskytovať služby s odbornou starostlivosťou v dohodnutom rozsahu a termíne a v súlade s právnymi predpismi Slovenskej republiky. Poskytovateľ nezodpovedá za konkrétny obchodný marketingový alebo finančný výsledok reklamných kampaní najmä za výšku tržieb počet objednávok konverzie alebo návratnosť investície pokiaľ nebolo písomne dohodnuté inak.
6. Práva a povinnosti objednávateľa
Objednávateľ je povinný poskytnúť poskytovateľovi všetku potrebnú súčinnosť najmä pravdivé podklady prístupové údaje a schválenia potrebné na riadne poskytovanie služieb a uhradiť cenu za služby alebo tovar v dohodnutej lehote.
7. Dodanie služieb a tovaru
Elektronické marketingové služby sú dodávané digitálnou formou a považujú sa za dodané okamihom začatia ich poskytovania sprístupnením výstupov alebo spustením reklamných kampaní. Ak nie je dohodnuté inak služby budú poskytnuté najneskôr do 30 dní od uzatvorenia zmluvy.
Fyzické produkty budú dodávané prostredníctvom zmluvných prepravných spoločností na adresu alebo výdajné miesto určené kupujúcim. Podmienky dopravy cena a dodacia lehota budú uvedené v objednávkovom procese.
8. Cena a platobné podmienky
Cena služieb alebo tovaru je uvedená v objednávke alebo v aktuálnom cenníku. Reklamné rozpočty vynaložené na platformách Google Ads Facebook Instagram LinkedIn a iných systémoch nie sú súčasťou ceny služieb a znáša ich objednávateľ pokiaľ nie je dohodnuté inak.
Platba je možná bankovým prevodom platobnou kartou alebo iným spôsobom uvedeným v objednávke.
9. Odstúpenie od zmluvy
Spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy bez uvedenia dôvodu do 14 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy pri službách alebo odo dňa prevzatia tovaru pri fyzických produktoch.
Poskytovanie služieb môže začať pred uplynutím tejto lehoty len na základe výslovného súhlasu spotrebiteľa. V prípade odstúpenia po začatí poskytovania služby má poskytovateľ nárok na pomernú časť ceny. Ak bola služba úplne poskytnutá spotrebiteľ stráca právo na odstúpenie.
Podnikateľ nemá právo na odstúpenie od zmluvy pokiaľ nebolo výslovne dohodnuté inak.
10. Reklamácie
Reklamácie služieb a tovaru sa riadia Reklamačným poriadkom poskytovateľa zverejneným na internetovej stránke.
11. Ochrana osobných údajov
Spracovanie osobných údajov prebieha v súlade s nariadením GDPR a zákonom č. 18/2018 Z. z. Podrobnosti sú uvedené v dokumente Zásady ochrany osobných údajov.
12. Alternatívne riešenie sporov
Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na Slovenskú obchodnú inšpekciu za účelom alternatívneho riešenia spotrebiteľského sporu. Podrobnosti sú uvedené na www.soi.sk a na platforme ODR Európskej únie.
13. Záverečné ustanovenia
Poskytovateľ si vyhradzuje právo na zmenu týchto VOP ich zverejnením na internetovej stránke. Na právne vzťahy neupravené týmito VOP sa vzťahujú príslušné právne predpisy Slovenskej republiky. Tieto VOP nadobúdajú účinnosť dňom ich zverejnenia.
Orgánom dozoru je Slovenská obchodná inšpekcia Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj.